...

...

Tuesday, May 9, 2023

tukar tajuk

tilam lama... tukar baru...
tilam lama... tukar baru...

agaknya macam tue la lebih kurang yang selalu kita dengar promosi dari lori-lori bergerak yang iklankan untuk tukar tilam lama yang ada di rumah kita, kepada yang baharu yang dibawa oleh lori tersebut.. harga boleh kautim punya, bergantung jenis tilam baharu yang kita ambil..

MOTIF??

eh, apa kaitan?? takde ape pun sebenarnya.. cuma aku rasa memandangkan aku ada berkembara dengan kapcai lain selain jenama Yamaha, maka aku ambil keputusan tukar sedikit tajuk berkenaan blog aku.. well, blog aku kan.. suka hati aku la sebenarnya.. ha ha ha.. jangan marah.. apa orang kata, satu langkahan besar itu bermula dengan langkahan kecil di permulaannya.. lebih kurang begitulah maksud aku..

interface lama

cuma, yang berkaitan dengan logo-logo Yamaha dalam blog nie.. aku biarkan dahulu la.. in shaa Allah, satu hari nanti bila ada kerajinan yang melampau, aku akan buat make over yang lain la..

interface baharu

sampai berjumpa lagi.. sebenarnya tengah memikirkan nak tulis content apa la.. eh, jangan lupa tau.. teruskan menanti.. dan membaca jika ada cerita yang aku nak sampaikan.. sambil-sambil tekan la iklan yang lalu lalang tue, kot-kot bergerak naik la juga viewers dan juga income (kot ada).. aku pun bukan pandai sangat bab-bab nie.. aku menulis hanya untuk menggembirakan hati..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment