...

...

Friday, December 21, 2018

kembali ke coverset Y15ZR

assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. harap korang semua dalam keadaan sihat dan gembira.. aku?? in shaa Allah dalam keadaan baik, cuma lembik sikit la lepas bersukan di Bukit Merah Laketown Waterpark.. hehehe.. 

memandangkan aku bercuti sampai cuti umum Krismas, dan hari Krismas nanti ada ride ke Teluk Batik, maka kena la rajinkan diri tukar coverset nie.. saje jer, rasa dah boring pakai MX King OEM yang beli hari tue.. set biru robot nie aku beli dari seorang guru yang bertugas di Banting.. beli masa aku datang kursus di Petaling Jaya bulan April hari tue kot.. aku pun lupa, lama dah..

semalam, balik dari office aku terkena hujan.. dah alang-alang basah, maka kena rajinkan "bersenam" la petang tue.. jadi inilah hasilnya.. cuma, mudguard takdan nak tukar lagi la.. sayang nak tebuk mudguard original, kena cari mudguard OEM (kebetulan hitam) tue la.. ada kot dalam kotak.. yang merah tue dah kena tebuk pun rasa genang ayaq mata, set original Exciter merah putih kot (la nie mana ada dah)..

so, tue jer la.. nak rehat sekejap.. lepas Maghrib nak keluar makan, aku dan keluarga sudah lapar.. hehehe.. tue jer la.. assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment