...

...

Tuesday, December 29, 2015

modifikasi...decal Y15ZR...

assalamualaikum...sementara ada masa, dan sementara aku dok main handset nie...update sikit la...ye lah, macam aku kata sebelum nie...kalau aku busy, semua apa pun aku tak mau ambil tahu pasal blog nie...kalau aku memang rasa nak tulis especially macam sekarang nie, aku nak jer menulis...cuma tue la, banyak kena check spelling la sebab typo (ada auto correct) kekadang kat handset nie...

nie antara gambar-gambar yang kawan-kawan dalam group Whatsapp dok hantar...masa mula-mula demam Y15ZR kat Malaysia nie...ramai yang dok teringin nak make up exterior motor masing-masing dengan pemakaian coverset yang berlainan dengan asal, dipadankan dengan decal yang pelbagai...malah ada yang buat airbrush...yang airbrush kawan aku di Alor Setar nie, nanti aku akan cerita dalam next entry...kira sebagai satu tanda tabik spring (toink...toink...toink...) kat dia la...

so,layan dulu la...layan gambar-gambar kat bawah nie la...yang banyak kita tengok dalam internet pun, kebanyakannya memang menjadikan abang 46 tue sebagai idola...siapa lagi kalau bukan Valentino Rossi...

cantik juga kuning-hitam nie...macam negeri Perak...

cantik ooo...kuning-hitam...

inspirasi dari Pol Espargaro 44 nie...

inspirasi dari Pol Espargaro 44 nie...

smart jugak putih-merah...

brand MARTINI tue...ha ha ha...

pun smart gak kombinasi warna dia...

inspirasi abam Rossi...

inspirasi abam Rossi...

inspirasi abam Rossi...

inspirasi abam Rossi...

inspirasi abam Rossi...

inspirasi abam Rossi...


putih-merah...yang paling aku minat...


putih-merah...yang paling aku minat...


putih-merah...yang paling aku minat...


so, pendek cerita dia adalah...ada duit, segalanya boleh buat...untuk aku yang sumber kewangan terhad dan ketat nie, motto aku satu jer..."PAKAI YANG STANDARD SUDAH LA"...janji ada motor, daripada takde kan...itu aje la...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment